Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΒΔΙΚΟΣ-ΑΠΕΡΓΟΣ ΠΕΙΝΑΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ

Θέλω να σας ενημερώσω ότι ο Παναγιώτης Αβδίκος συνεχίζει την απεργία πείνας στο νοσοκομείο του Κορυδαλλού και ότι σήμερα μετά από τηλεφωνική συνομιλία που είχα μαζί του, διαπίστωσα την απελπιστική θέση που βρίσκεται ο άνθρωπος....
Του ζήτησα να μου πει δυό λόγια, όσο μπορούσε, για την κατάστασή του.
'' Σε συνέχεια της προηγούμενης δημοσίευσής μου, θα ήθελα να σας ενημερώσω για τις τελευταίες εξελίξεις της υγείας μου.
Σύμφωνα με τους γιατρούς, έχει αδυνατίσει πλέον ο καρδιακός μυς, ο οποίος δεν αναπληρώνεται ποτέ καθώς ότι αναμένονται βλάβες στα εγκεφαλικά κύτταρα και ήδη εμφανίζω θολότητα όρασης, αμνησία ορισμένες φορές και ψυχολογική κατάρρευση.
Το βάρος μου όλο και μειώνεται αφού έχω φτάσει τα 51 κιλά από 90.
Ο αγώνας μου είναι μονόδρομος προς την ελευθερία ή τον θάνατο....ζωτώ την ελευθερία μου που μου στερείται από μια καλοστημένη παγίδα.
ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΣΑΣ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
Παναγιώτης Αβδίκος- προφυλακισμένος στην φυλακή Κορυδαλλού

ΥΠ Τό έχω στείλει ήδη στην Πρωτοβουλία για τα Δικαιώματα των Κρατουμένων και μάλιστα τους ζήτησα να πάει κάποιος/α στον Κορυδαλλό για να δει τι γίνεται.
Σκεφτείτε που αλλού μπορούμε να το στείλουμε και τι πρέπει να κάνουμε για να τον στηρίξουμε τον Παναγιώτη.

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου