Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΚΑΡΥΔΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΣΠΥΡΟΥ ΚΑΡΥΔΑΚΗ


Εχω ηδη αναφερθει στην υποθεση του πατερα μου, Σπυριδωνα Καρυδακη, ο οποιος εκτει την ποινη του στις φυλακες Κορινθου, αυτην  τη στιγμη ομως βρισκεται στο Νοσοκομειο Κορυδαλλου, λογω των προβληματων υγειας του. Για αρχη θα ηθελα να ευχαριστησω οσους μας στηριξαν και οσους μας συμπαρασταθηκαν στην δυσκολη αυτη στιγμη της ζωης μας. Για καποιο καιρο σταματησαμε να γραφουμε και να ζηταμε βοηθεια, καθως μας ειπαν στο υπουργειο οτι η υποθεση μας ειναι υπο ελεγχο και πως θα λειφθουν ολα τα απαραιτητα μετρα. Δυστυχως ομως μας κοροιδεψαν και η δραματικη αυτη ιστορια συνεχιζεται και μαλιστα προς το χειροτερο. Κανεις δε μας ακουσε, αντιθετως  προσπαθησαν να μας κλεισουν για καποιο καιρο τα στοματα.
Η υποθεση με την διευθυντρια φυλακων Κορινθου κ. Ζαφειρακη ειναι τοσο παραλογη, που κανει προφανες το ποσο απανθρωπο και σαπιο ειναι ολο το συστημα της χωρας. Το θεμα δεν ειναι μονο οτι η κ. Ζαφειρακη με τις παραποιησεις της προσπαθει να αποτελειωσει εναν ανθρωπο τον οποιο ομως ηδη εχει γονατισει το συστημα, αλλα  και με ολους τους δυνατους τροπους και κανοντας καταχρηση της εξουσιας που της εχει δοθει του παιρνει την εκπαιδευτικη αδεια, καθυστερει την αποστολη των καταλληλων εγγραφων στο νοσοκομειο του κορυδαλλου για να γινουν οι επομενες εξετασεις και ως συνεχεια του μισους της, κανονισε τη μεταγωγη του στις φυλακες  Δομοκου. με τον τροπο αυτον ο ανθρωπος δεν θα μπορει να βλεπει πια κανεναν συγγενη του, οι οποιοι μενουν στην αθηνα και στην κορινθο, καθως το μερος αυτο ειναι πολυ μακρια. Ξεροντας πως ο πατερας μου ειναι αρρωστος, τον στελνει εκει που ξερει πως δεν θα επιβιωσει για πολυ καιρο, αφου στο μερος αυτο δεν υπαρχει ουτε καν η καταλληλη ιατρικη μοναδα. Σε ποσο μεγαλο βαθμο πρεπει αυτη η γυναικα να ειναι παρασυρμενη απο την εξουσια για να πολεμα και να αποτελειωνει ετσι εναν ανθρωπο? Προσωπικα αμφιβαλλω για την υγειη ψυχικη κατασταση της κ. Ζαφειρακη και ειμαι σιγουρη οτι δεν μπορει να εργαζεται σε μια θεση στην οποια ειναι υπευθυνη για τη ζωη και την ψυχη τοσων ανθρωπων. Αυτη ειναι η σταγονα που εκανε το ποτηρι να ξεχειλισει στις αδικιες που εχει υποστει ο πατερας μου.
Ο πατερας μου εμπλεξε οταν ηταν 30 ετων σε μια ιστορια που αφορουσε την εθνικη τραπεζα.  Τον καιρο εκεινο πανω απο πεντε ατομα ειχαν συλλειφθει. Δεν ειχα γεννηθει ακομη τοτε, ομως εχω ερθει τοσο κοντα στην υποθεση πλεον, που ειμαι σε θεση να εχω ακριβη αποψη και γνωση των συμβαντων. Εχοντας προφυλακιστει, ο πατερας μου φοβομενος την τημωρια εφυγε απο το νοσοκομειο Κορυδαλλου οπου βρισκοταν για λογους υγειας. Εκανε την επιλογη του διχως να λογαριασει τι συνεπειες θα ειχε μια τετοια αποφαση. Και οι συνεπειες ειναι οι εξης... η ζωη του εγινε κολαση, μια ζωη σε συνεχη φοβο, δεν επιτρεπεται να εχεις φιλους, να εισαι ο εαυτος σου, να εχεις μια ολοκληρωμενη οικογενεια, να χαιρεσαι τη ζωη. Τετοια ζωη διαλεξε... Εχοντας κανει το λαθος αυτο, το πληρωνε 18 χρονια μεχρι τη στιγμη που τον πιασανε στην Ισπανια και συνεχιζει να το πληρωνει ως σημερα βρισκομενος τα τελευταια σχεδον 5 χρονια στη φυλακη. Νομιζω πως ειναι προφανες πως αυτο ειναι μια τραγικη ειρωνεια και πως σιγουρα σημερα ο ανθρωπος δεν ειναι πια αυτο που ηταν πριν απο 23 χρονια. Βρισκομενος τωρα υπο κρατηση προσπαθουσε απο την αρχη να αποδειξει με τη συμπεριφορα του οτι δεν ειναι υποπτος φυγης. Εχει παρει οχτω  24ωρες αδειες χωρις συνοδεια, 8 μηνες επαιρνε εκπαιδευτικη αδεια, επισης χωρις συνοδεια, φευγοντας και επιστρεφοντας στις φυλακες τις προκαθορισμενες ωρες. Μπορει κανεις μετα απο αυτα να τον αποκαλεσει υποπτο φυγης? Κι ομως η κ. Ζαφειρακη σε αυτο ακριβως στηριχτηκε οταν κατεθετε τα εγγραφα για τον τερματισμο της εκπαιδευτικης του αδειας. Ακομα πιο απιστευτο ειναι το γεγονος οτι οταν η κατασταση της υγειας του πατερα μου επιδεινωθηκε, κατι που αποδεικνυεται και απο τις ιατρικες εξετασεις, εκεινη στην αποφαση της εγραψε οτι απο τη στιγμη που ο πατερας μου δηλωνει οτι ειναι αρρωστος, οι σπουδες σε αυτην τη σχολη του ειναι πια περιττες. Το συγκεκριμενο εγγραφο το δημοσιευω μαζι με αυτην την επιστολη για να το διαβασετε κι εσεις. Αυτο ειναι εναντια σε ολα τα ανθρωπινα δικαιωματα! Υπαρχουν πολλα παραλογα και αγραμματα γραμμενα εγγραφα με την υπογραφη αυτης της γυναικας, που εχουν σταλει και στο υπουργειο. Φαινεται πως ο καθενας προσπαθει να σωσει την κλικα του. Αλλα ποιος θα παραδεχτει το γεγονος οτι η γυναικα που βαλανε ως διευθυντρια φυλακης ειναι ακαταλληλη για αυτο το ρολο, με τα δικα της ψυχολογικα κολληματα και ποιος θα προσπαθουσε να βοηθησει εναν απλο κρατουμενο? Βεβαιως ειναι πιο ευκολο να στειλεις τον κρατουμενο καπου μακρια, και να κανεις πως δε συμβαινει τιποτα απολαμβανοντας τη θεση,την εξουσια σου και ολα τα προνομια που συμπεριλαμβανονται σε αυτα.
Εχοντας κανει ερευνα, κρατω στα χερια μου τα ονοματα 5 ανθρωπων οι οποιοι ειχαν καταδικαστει σε ισοβια για φονους, μερικοι απο αυτους μαλιστα για πολλαπλους φονους και οι οποιοι ειχαν παρει εκπαιδευτικη αδεια.
Ο πατερας μου συνεληφθη στην Ισπανια, μετα απο 18 χρονια φυγοδικιας. Μεσα σε αυτα τα 18 χρονια, στο φακελο του προστεθηκαν και πολλες υποθεσεις με τις οποιες δεν ειχε καμια σχεση. Συνεληφθη με ευρωπαικο ενταλμα στο οποιο ελεγε καθαρα οτι η μεγιστη ποινη που θα μπορουσε να του επιβληθει θα ηταν  χρονια και οτι το υπολοιπο της προς εκτιση ποινης θα ηταν  1 χρονος και 9 μηνες. Υπο αυτες τις προυποθεσεις εκδοσαν οι ισπανικες αρχες τον πατερα μου και συγκεκριμενα εδωσαν την αδεια να δικαστει μονο οσον αφορα δυο πραξεις. Το ελληνικο δικαστηριο ωστοσο, αρνηθηκε να τηρησει τους ορους που ειχε βαλει η Ισπανια για την εκδοση του και τον καταδικασε για ολες τις υποθεσεις (οι περισσοτερες απο αυτες οπως εχω ηδη αναφερει απλως προστεθηκαν στο φακελο του κατα τη διαρκεια της φυγοδικιας του) επικαλουμενο το γεγονος οτι η Ισπανια εκ παραδρομης δεν εδωσαν την αδεια για την εκδικαση ολων των υποθεσεων.
Τελικα, καποιες απο τις υποθεσεις ξεκαθαριστηκαν και καποιες οχι. Η μεγαλυτερη εκπληξη ηταν μια υποθεση που του ειχαν κρεμασει και η οποια αφορουσε  ζημια εις βαρος της Κτηματικης Τραπεζας στο υψος των 49.000.000 δραχμων, με την οποια δεν ειχε καμια σχεση, πραγμα που το επιβεβαιωνει και το γεγονος οτι δεν υπαρχει καμια απολυτως αποδειξη εις βαρος του και για την οποια του δοθηκε η ποινη των δις ισοβιων.
Αυτο ονομαζουμε εμεις στην Ελλαδα δικαιοσυνη?  Τωρα πρεπει μαλλον να περιμενουμε και παλι μια κ. Ζαφειρακη να βγει και να μας προβαλλει την αποφαση της οτι με τα προβληματα και τις κατηγοριες του πατερα μου πρεπει κανεις να σαπιζει στις φυλακες, ομοια με τις αποφασεις που πηρε και οσον αφορα την υγεια και την αδεια του. Ξερω, την ελευθερια την πληρωνει κανεις ή με λεφτα ή με την  υγεια του ή και με την ιδια τη ζωη του. Εμεις δυστυχως δεν ειμαστε σε τοσο καλη οικονομικη κατασταση. Πρεπει ομως πραγματικα στην εποχη μας να θυσιασουμε κατι απο τα αλλα δυο?? Ντροπη για την κοινωνια μας. Αν μας εβλεπαν οι αρχαιοι Ελληνες, τους  οποιους τοσο συχνα ασπαζομασταν θα εσκηβαν τα κεφαλια απο ντροπη.
Δεν ειπα τιποτα για την οικογενεια μου και ποσα υπεστη απο αυτο το δραμα. Για την μητερα μου, η οποια αρρωστησε σοβαρα, για τον αδερφο μου που μεγαλωνει σε δυσκολες συνθηκες. Αλλα γιατι αλλωστε να τα αναφερω?  Ο καθε φυσιολογικος ανθρωπος καταλαβαινει τις συνεπειες μιας τετοιας τραγωδιας. Το μονο που θελω ειναι να βρω δικαιοσυνη και να επαναφερω στη ζωη τον πατερα μου και γενικοτερα την οικογενεια μου. Ασχετα απο το αν ο πατερας μου θα επιβιωσει ή οχι σε αυτην την κατασταση θα προσπαθησω με καθε τροπο να επαναφερω το δικαιο. Και αν καποιος μπορει να με βοηθησει σε αυτο, θα του ειμαι πολυ ευγνωμων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου