Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΙΝΑΣ ( ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΑΔΙΚΙΑ )








το κειμενο το αναδημοσιεύουμε χωρίς καμια παρέμβαση ορθογραφική και σας το κοινοποιούμε στην αρχική του μορφή ''αντίστροφη μέτρηση''


Ονομάζομαι ΑΒΔΙΚΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ και είμαι υπόδικος για κατοχή ναρκωτικών ,
Νοσηλεύομαι στο νοσοκομείο κρατούμενων κορυδαλλού λόγο απεργία πείνας εναντία στην άδικη προφυλακίσει μου .

Στης 15 Απριλίου 2011 έφερε στην Αθήνα άνθρωπος που υποτίθεται ήμασταν φίλοι 2 οικιακές συσκευές και 1 τσάντα
χωρείς να γνωρίζω τη ακριβώς περιείχε και με παρακάλεσε να τα αφήσει στην αποθήκη για λίγες ημέρες με το πρόσχημα
ότι θα λείψει για Πάσχα στην Αλβανία και μόλις επιστρέψει θα τα έπαιρνε διότι θα άλλαζε σπίτι .
Μετά από 3 ημέρες στης 18-4-2011 ενώ έβγαινα από το σπίτι με συνέλαβε η αστυνομία και ζήτησε να κάνει ερευνά στο σπίτι
μου όπου και βρέθηκε η τσάντα που περιείχε μερικά ναρκωτικά .
Η αστυνομική κατευθύνθηκαν αμέσως στην αποθήκη Που σημαίνει ότι γνώριζαν εκ των πρότερων το μέρος που θα έψαχναν,
σημειωτέων ότι μένω σε πολυκατοικία και η αποθήκες είναι στο υπόγειο .
Αυτό με οδήγησε στο συμπέρασμα ότι ήταν μια καλοστημένη παγίδα σε βάρος μου , για να ωφεληθεί αυτός που άφησε τα
πράγματα και τη τσάντα με τα ναρκωτικά στην αποθήκη μου , η κάποιος δικός του που με την πληροφορία που έδωσε στης
αρχές θα είχε ελαφρυντικό.
Αποφάσισα να δημοσιοποιήσω το πρόβλημα μου με την ελπίδα να ακουστή η φωνή μου από τους αρμοδίους... , η κατάσταση
της υγείας μου μετά το μεγάλο διάστημα απεργία πείνας είναι σε κρισιμότητα το στάδιο και συγκεκριμένα από 90 κιλών ,τώρα
να είμαι 55 κιλά ,που σε σχέση με το ύψος μου 1,85 είναι μεγάλη απώλεια βάρος 35 κιλών, καθώς και η αιματολογικές εξετάσεις
είναι στα κατώτατα όρια και πλέων γίνεται κάψει μυϊκού ιστού συμπεριβαλομενου του καρδιακού μυ που δεν αναπληρώνεται
ποτέ ξανά!.... και συνέπια αυτόν να υπάρχει φόβος αιφνίδιου θανάτου!...
Με αυτήν την δημοσίευση ελπίζω να ακουστώ και να δικαιωθώ ώστε να μπορέσω να συγκεντρώσω τα απαραίτητα στοιχειά για να
αποδείξω την αθωότητα μου ,πριν να είναι αργά για την ζωή μου.
Ευχαριστώ...

2 σχόλια:

  1. Η υγεία του παναγιώτη έχει χειροτερέψει δυστυχώς είναι τώρα 52 κιλά, και τον εξετάζουν κάθε μέρα 2 φορές τη ημέρα καρδιολόγοι, παρακολουθούν την καρδιά του γιατί καίει από την καρδιά το λίπος το οποίο δεν αναπληρώνεται πότε...επίσης τον εξέτασαν ψυχολόγος και νευρολόγος οποίος μας είπε πως είναι πολλή άσχημα η κατάσταση της υγείας του έχουν πάθει ζημία τα νεύρα του.... και περιμένουμε μες την εβδομάδα που μας έρχεται να προσδιορίστη ημερομηνία για το συμβούλιο 6 μηνου και την προταση του εισαγγελέα επίσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν αξίζει κάποιος να αργοπεθαίνει για ένα αμφίβολο αδίκημα ενώ άλλοι που έχουν διαπράξει τέρατα να απολαμβάνουν την ελευθερία τους... Δώστε στον άνθρωπο αυτό την ευκαιρία να ξαναζήσει ελεύθερος. Ένα είναι σίγουρο...κανείς δεν απειλείται από τον Παναγιώτη. Αυτοί που μας απειλούν είναι έξω ελεύθεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή